Tim Cameron at Dirty Turtle Offroad Park Makes Amazing Saves




Uploaded by: MadRam11

Video Description:
Click For Updates http://www.facebook.com/MadRam11 Check It Out http://madram11productions.com/mr11store/ TC went to Dirty Turtle Off Road Park in Bedford Kentucky to try and climb there 3 Bounty Hills. If he would have climbed all 3 he would have gotten $1500 cash. The first climb had never been done before and he climbed it. The 2nd one was pretty nasty and he ended up breaking a front RCV shaft, so he never made it to the 3rd climb. TC had nothing but good things to say about the people who own the park and all the people there.

Tags for this video: {{2}}

Category: Autos

Share This Video:       StumbleUpon       del.icio.us       Reddit       Bookmark4You       digg       Furl       Spurl       Simpy       YahooMyWeb


URL 
Embed Code 

About the uploader:
Full NameMadRam11
GenderUnknown
LocationUS
See more videos uploaded by MadRam11



Related Videos
TIM CAMERONS EPIC BOUNTY HILL CLIMB AT SUPERLIFT OFFROAD PARKSO, YOU WANT TO RIDE WITH TIM CAMERON?Formula Offroad EXTREME HILL CLIMB - Skien FULL MOVIE! NEXT HERO
TIM CAMERONS EPIC BOUNTY HILL CLIMB AT SUPERLIFT OFFROAD PARKSO, YOU WANT TO RIDE WITH TIM CAMERON?Formula Offroad EXTREME HILL CLIMB - Skien FULL MOVIE! NEXT HERO
TIM CAMERON 2011 SHOWTIME COMPILATIONRock Bouncers Take Over Trucks Gone Wild$10,000 BOUNTY HILL FROM HELL
TIM CAMERON 2011 SHOWTIME COMPILATIONRock Bouncers Take Over Trucks Gone Wild$10,000 BOUNTY HILL FROM HELL


Comments for this video: Show || Hide
Comments for this video on YouTube
i hope you make a ... ( 2 years ago by Jairred Stephens)
i hope you make a killing on these ads lol
NOW THATS THAT REAL ... ( 2 years ago by FinessersLDN)
NOW THATS THAT REAL SHIT AM TALKING BOUT.
Cool man, its a ... ( 2 years ago by MadRam11)
Cool man, its a good time thats for sure
lol, are you ... ( 2 years ago by MadRam11)
lol, are you seriously telling the best in the game how to build his buggy?
the same way a ... ( 2 years ago by lifted3711)
the same way a corvette oil system is set up for the oil movin around when pullin high g-forces on a road course... i think its called a wet sump system?
0:36 amazing ( 2 years ago by ChubbyLumpkinz)
0:36 amazing
@Idaho4x4Bronco He ... ( 2 years ago by MadRam11)
@Idaho4x4Bronco He can tell a huge difference in the way the buggy handles from rockwells to tons. He now has custom 14 bolts with Rock Well Outters
That man has some ... ( 3 years ago by toyotakurtis)
That man has some skill driving that buggy! Great video.
GOTTA GO BACK FOR ... ( 3 years ago by runvous1)
GOTTA GO BACK FOR MORE:)
bellissimo ( 2 years ago by salvatore rossi)
bellissimo
He is the Chuck ... ( 2 years ago by Tim Buschmann)
He is the Chuck Norris of driving.
nice man tell TC he ... ( 3 years ago by bluesnature1)
nice man tell TC he is a champ at save's eve though he fliped it twice
He loves at rear ... ( 1 year ago by Tyler Lovell)
He loves at rear steer
If you dont mind me ... ( 1 year ago by triston shuler)
If you dont mind me asking, what size converter (stall) do yall run in those buggies, while using those powerglides? Great footage btw, even know its a little old, i still enjoy them lol
550? 660hp? ( 2 years ago by CEMSTR3RK)
550? 660hp?
@CEMSTR3RK around ... ( 2 years ago by MadRam11)
@CEMSTR3RK around 600
1:35 he didnt save ... ( 2 years ago by lilsmith101)
1:35 he didnt save it there but he still awesoime
NO SPONCER , HE HAS ... ( 2 years ago by RIVERRATNODRIFTING)
NO SPONCER , HE HAS ENOUGH MONEY , LOL
Dry Sump oiling ... ( 2 years ago by Big Red Turd)
Dry Sump oiling system.
the world needs to ... ( 2 years ago by tyson cunningham)
the world needs to be introduced to mr cameron. i would bet that nearly every person in the world would be entertained or at least astonished with his driving.
yeah they are ... ( 1 year ago by MadRam11)
yeah they are double beadlocks
i want the same ( 2 years ago by Snerknictout)
i want the same
Man he is one hell ... ( 7 months ago by chance hogelie)
Man he is one hell of a driver! Is that the 1000hp buggy? Or is that showtime?




Share this video with a friend:

Your name:
Your email:
Your friend's name:
Your friend's email:
Your message:





shopify
Google Analytics Alternative